Photo Friday #3

12 Jul

Vandaag, een beetje later dan gebruikelijk, weer een Photo Friday met daarin de leukste kiekjes van de afgelopen weken.

Hopelijk gaan jullie ervan genieten.

20130712-123729.jpg
Van de moeder van mijn beste vriendin kreeg ik een supergave, hippe statementketting, die ik de afgelopen week al heel erg veel heb gedragen.
Op de linker foto en de foto rechts in het midden zie je 2 voorbeelden van hoe ik hem gecombineerd heb.

Ik kocht leuke accessoires voor in mijn huisje.

Rechtsonder zie je Bo, de labrador pup van mijn beste vriendin. Ze lijkt heel onschuldig, maar het is echt een boeffie!!!

20130712-124558.jpg

<a
Aardbeien zijn echt m’n favorite food op dit moment!! Vooral met honing….. Mjum!!

De onderste foto is mij super dierbaar!! Afgelopen zondag hebben mijn broertje en ik oma(94) letterlijk in het zonnetje gezet.
Het was zo’n lekker weer en oma zat echt volop te kletsen en genieten!!
Ik ben zo dankbaar dat ik dit soort mooie momenten met haar heb!!!

20130712-125718.jpg
Aan het einde van het schooljaar had ik 2 personeelsfeestjes: 1 van de school waar ik werk en 1 van de dansschool waar ik Zumba les geef. Met die laatste gingen we koken in grote tipi tenten. Er werd gekookt op kolen en er waren zeer bijzondere gerechten, zoals Cola Kip! Super leuke activiteit en heerlijk gegeten. Het resultaat zie je op de foto.

Ik kocht een nieuwe armband met tijgerprint van Chic Le Freak.

Yay, de nieuwe Cosmopolitan lag weer in mijn brievenbus!!

Als laatste m’n outfit van afgelopen zondag. Lekker zomers, aangezien het heerlijk warm weer was!

Tot snel weer!
Liefs,
Paulien

Geef een reactie

