Geshopt!

8 Jul

De afgelopen maand heb ik weer een aantal leuke, zomerse items geshopt, die ik graag met jullie wil delen.
De meeste kledingstukken heb ik nog niet zoveel gedragen, vooral de hemdjes niet. Maar als ik naar het weer van de afgelopen én komende dagen kijk gaat dat helemaal goedkomen!
20130706-115520.jpg

Statement ketting
Deze ketting kreeg ik een aantal dagen geleden van de moeder van mijn beste vriendin. Het is nu al mijn favoriete accessoire en dat terwijl ik normaal gesproken niet zo van de kettingen ben.
Het leuke aan deze aparte ketting vind ik dat je hem vrijwel met alles kunt combineren door de verschillende kleurtjes die erin zitten.
Ook simpele shirtjes fleuren er meteen een stuk van op!
20130706-120047.jpg

Tops en jeans van Only en Relish
De laatste tijd koop ik weer meer kleding van het merk Only. Het is niet zo duur en ik vind dat ze steeds meer leuke items in hun collectie hebben.
De oranje top heeft een mooie watervalhals aan de voorkant en ook de perzik-kleur vond ik erg mooi aan deze verder simpele top.
De andere top sprak mij aan vanwege de opvallende Aztec print.
De witte broek met bloemenprint van Relish is met heel veel te combineren door de verschillende kleuren die erin zitten. Een simpel effen shirt is genoeg om je outfit compleet te maken. De bloemen geven je kleding ook meteen dat zomerse gevoel!
Een lichte skinny jeans vind ik een echte musthave voor de zomermaanden. Deze van Only is afgewerkt met strass steentjes op het bovenbeen. Leuk voor op stap!
Ook het witte, oversized shirt is bij de mouw voorzien van een ‘touch of bling’. Ik hou er wel van…zolang het maar niet té is!

20130706-120710.jpg

Maison Scotch & Chiq Le Freak
Bij Maison Scotch kocht ik in de sale nog een lekkere sweater. Op het eerste oog lijkt hij heel simpel, maar de mintgroene stukken aan de bovenkant van de mouw zijn van zijde en daaronder zit een stukje van de mouw binnenstebuiten gestikt. Dit maakt de trui net even iets anders dan anders. Verder is ie gewoon super comfy voor een koele avond, of om lekker door te dragen in de herfst.
Eerder kon je hier al lezen over de armbanden van Chic Le Freak. Vanaf het eerste moment dat ik ze zag was ik al fan en niet gek dat er nu dus een tweede armband van dit merk aan mijn collectie is toegevoegd.
Ik koos voor een tijgerprintje met gesp. Me happy!!!

Verder kocht ik nog een paar handige notitieblokken, A4 en A5 formaat, bij de Action. Alvast voor het nieuwe schooljaar.
Een lekker fel roze kleurtje en de ringband is handig ingedeeld met verschillende tabbladen.
Je krijgt er gewoon zin van om weer te gaan werken…..maar nu nog ff niet 😉

Zo, jullie zijn weer op de hoogte van al het nieuws in mijn kast.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, dus laat maar weten!

Liefs,
Paulien

3 Reacties to “Geshopt!”

  1. Vanessa 8 juli 2013 bij 09:00 #

    Leuke items heb je geshopt!

  2. Dionne (@Diolifestyle) 8 juli 2013 bij 14:22 #

    leuke items!

  3. Renske 8 augustus 2013 bij 18:29 #

    Wauw wat een leuke dingen heb je geshopt! Weet je toevallig waar de ketting vandaan komt? Hy is zo gaaf!

Geef een reactie

