Mijn woonaccessoires

7 Jul

Op dit moment ben ik heerlijk aan het genieten van een zomervakantie van 6 weken!!
Wat een luxe toch….werken in het onderwijs 😉
Dit jaar heb ik besloten gewoon thuis te blijven. Natuurlijk wel genieten van gezellige dagjes weg en allerlei feestjes..

Nu ik weer meer thuis ben, heb ik mezelf een aantal leuke woonaccessoires cadeau gedaan en heb ik alles weer een beetje gerestyled.
Leuk om te doen en ook met een geslaagd resultaat!!

20130706-114923.jpg

Toen ik net in mijn appartement kwam wonen, ongeveer 2,5 jaar geleden, heb ik gekozen voor een basis met donker hout (walnoot-kleur), taupe en wit.
In deze basis ben ik later kleuraccenten aan gaan brengen. Ik heb gekozen voor jade-groen en oud-roze in de accessoires.

De schalen die ik op mijn salontafel heb staan zijn mijn nieuwste aanwinsten. Ze zijn afkomstig uit de Dutch Ceramic serie. Ze zijn ambachtelijk gemaakt en dus allemaal net even anders. De kleuren passen perfect in mijn interieur.
De grote schaal is aangekleed met schelpenzand, schelpen met roze en jade tinten, en kaarsjes. De kleine schaal is gevuld met water en ook hier heb ik een aantal gekleurde schelpjes en een kaarsje in gedaan.

20130706-114939.jpg

Eén reactie to “Mijn woonaccessoires”

  1. Evey 7 juli 2013 bij 13:47 #

    Oh wat heerlijk, echt luxe! LEuk schelpendingetje met dat zand!

Geef een reactie

