I love summer-TAG

25 Jun

Al geruime tijd gaat deze leuke TAG rond in blog-land.
Leuk om te lezen en natuurlijk ook leuk om zelf deze TAG eens in te vullen.
Aangezien de zomer inmiddels écht begonnen is (ja, echt waar girls…!), vond ik het ook de hoogste tijd worden voor dit lijstje ‘Zomer-favorieten’
20130624-192544.jpg

Zomernagellak
Omdat ik gelnagellak draag, die 3 weken perfect blijft zitten, kies ik iedere keer dat ik mijn nagels laat doen een ander kleurtje. In de zomer houd ik van fel-roze en oranje, maar ook van een mooie nude kleur. Juist de variatie vind ik leuk!
20130624-194415.jpg

Zomervakantie
Italië is echt míjn land. Ik voel me er altijd meteen thuis als ik er ben….
Maar ook Griekenland is een heerlijk vakantieland; niet al te ver van huis en wel gegarandeerd een strak blauwe lucht!
20130624-195242.jpg

Warme zomerdag
Wat is er fijner dan helemaal niets moeten op deze dagen. Gewoon genieten van de zon op mijn balkonnetje, op het strand of aan het zwembad voor de nodige verkoeling. Het liefst lees is een goed boek of een fijn tijdschrift, of luister ik muziek.

Ultieme zomerhit
Ik heb geen idee……
Dat is ook heel afhankelijk van mijn stemming en de gelegenheid waar het gedraaid wordt. Ik houd sowieso van Latin muziek, maar ook de nieuwste top 40 muziek is altijd lekker om naar te luisteren.

Zomerschoentjes
Ik hou van sneakers, maar voor de echte warme dagen ga ik voor sandaaltjes of slippers.

Zomergeur
Daisy van Marc Jacobs, La Vie Est Belle van Lancome, Flowerbomb van Viktor&Rolf en Barfly van Maison Scotch.
20130624-202123.jpg

Bikini, badpak of tankini?
Bikini, absoluut!

Zomerlipstick
Ik gebruik liever lippenbalsem van Vaseline, met een licht roze kleurtje.
Als ik op stap ga en ik wil echt knallen ga ik voor fel-roze lipstick.

Zomerdrankje
Hugo Prosejito; nieuw, trendy en recht uit Italië! Mjam!!
Het drankje is gemaakt van prosecco, sambuco, citroensap, muntblaadjes en water met prik en bevat geen toegevoegde e-nummers, smaakversterkers, smaakstoffen of conserveringsmiddelen.
20130624-204353.jpg

Zomer musthaves
Een mooie zonnebril, jumpsuits en andere luchtige outfits, mooie armcandy….. Love it!!

Tot zover mijn I love summer-TAG.
Zijn jullie al ready 4 summer 2013?

Liefs,
Paulien

8 Reacties to “I love summer-TAG”

  1. Vanessa 25 juni 2013 bij 07:26 #

    Leuk om te lezen en je zo beter te leren kennen!

  2. Sabrina 25 juni 2013 bij 15:47 #

    Leuk hoor!

  3. Dionne (@Diolifestyle) 25 juni 2013 bij 20:26 #

    Leuk! 🙂

  4. Evey 29 juni 2013 bij 10:22 #

    Wat een fijne favorieten! Die Buddha 2 B ring is leuk!

  5. Aurelie 30 juni 2013 bij 10:17 #

    Dit vind ik echt een hele leuke tag!

  6. Saar 30 juni 2013 bij 10:50 #

    Dit is echt een leuke tag!

  7. Sas 30 juni 2013 bij 12:53 #

    Leuke tag om te lezen!

  8. Tessabd 2 juli 2013 bij 20:32 #

    hmm die marc jacobs ruikt lekker he

Geef een reactie

