Photo Friday #2

21 Jun

Ik heb twee drukke weken achter de rug. De laatste loodjes op school en overvolle weekenden.
Levert genoeg fotomateriaal op, zou je zeggen….. maar niets is minder waar! Ik heb er ook totaal niet aan gedacht om foto’s te maken!!

Say cheese!

20130620-220906.jpg

Oké, hier speel ik meteen al een beetje vals, want deze foto’s heeft mijn broertje namelijk al een tijdje geleden van mij gemaakt. Ik vond ze afgelopen week weer terug op mijn computer en heb er toen deze collage van gemaakt op Instagram.

Nieuwe aankoopjes

20130621-110457.jpg

Dit zijn een aantal van mijn nieuwe aankopen van de afgelopen 2 weken.
Een super leuk setje van Maison Scotch. Lekker kleurig en lekker gek.
De armband van Chic Le Freak, kreeg ik als bedankje. Ik ben er echt super blij mee!!
De Fortune Oil en Shower Foam van Rituals kreeg ik bij aankoop van een shampoo en conditioner van dit merk. Ruikt heerlijk fris en fruitig!!

Love!

20130621-110850.jpg

Vriendinnenliefde is……deze foto’s over de WhatsApp sturen en er een mooie vriendschapscollage van maken! Ik heb zulke lieve vriendinnetjes!!!

Dit was dus een hele korte Photo Friday. Ik ga mijn best doen om de volgende keer wat meer materiaal te verzamelen. Sowieso heb ik tegen die tijd vakantie, dus kan ik me dan meer op mijn blog richten.
Voor nu….fijn weekend alvast!!

Liefs,
Paulien

3 Reacties to “Photo Friday #2”

  1. Dionne 21 juni 2013 bij 11:27 #

    Wat een leuke foto’s!

  2. Leoni 21 juni 2013 bij 12:48 #

    Leuk jasje in je eerste collage! 🙂

  3. vanessablogt 21 juni 2013 bij 18:31 #

    Leuke foto’s! Ik vind die armband echt mooi!

Geef een reactie

