Quote of the day #3

17 Jun

Volgens mij hoef ik de volgende quote niet echt toe te lichten. Hij spreekt, zoals ze dat zeggen, helemaal voor zichzelf.

20130609-163724.jpg

Wat ik wel kort wil toelichten is waarom ik deze quote heb gekozen als 3e ‘Quote of the day’.
Toen ik mijn blog startte, heb ik goed nagedacht waarover ik graag wilde schrijven en welk gevoel ik aan mijn lezers wilde gaan overbrengen.
Ik kwam op de naam ‘SoBeYOUtiful; over mooi zijn van buiten én van binnen‘, waarmee ik eigenlijk wil zeggen dat je vooral mooi bent als je echt helemaal jezelf (you) kan en durft te zijn.

Natuurlijk zie je in mijn blog ook veel ‘buitenkant’ voorbij komen, vooral kleding, schoenen en accessoires ….daar heb ik nu eenmaal een zwak voor. Maar hiermee wil ik ook vooral mijn eigen stijl laten zien. Iets wat ik steeds meer dúrf te laten zien en wat steeds meer uitgesproken wordt, naarmate ik ouder word.
Met stukjes als ‘Mijn droomlijstjes’, ‘And that’s who I am’ en quotes, probeer ik jullie ook iets van de persoon die ik van binnen ben te laten zien.

Dat ik echt al zover ben als de quote van Ellen Degeneres beschrijft, is zeker niet het geval.
Ik ben nog lang niet zo zelfverzekerd dat ik als ik in de spiegel kijk 100% tevreden ben. Ik ben erg kritisch naar mezelf en zie altijd de dingen die nog beter zouden moeten zijn. Op alle gebied…..
Maar ik leer mezelf steeds beter kennen en word steeds iets zekerder van mijn eigen capaciteiten. Zolang ik daarin steeds kleine stapjes voorwaarts maak, ben ik op de goede weg….!

Hopelijk heeft deze prachtige quote jullie ook aan het denken gezet.
Durf een B YOUty te zijn en probeer je niet té druk te maken over ’n pondje teveel, een ‘bad hairday’ of andere kleine imperfecties……straal gewoon iets harder op deze momenten, dan valt het anderen waarschijnlijk niet eens op!!

Liefs,
Paulien

8 Reacties to “Quote of the day #3”

  1. vanessablogt 17 juni 2013 bij 08:32 #

    Mooie quote!!

  2. lieke 17 juni 2013 bij 08:45 #

    Mooie quote!

  3. leruaa 18 juni 2013 bij 15:51 #

    Hele mooie quote!

  4. martinaa89 19 juni 2013 bij 07:29 #

    Inderdaad een mooie quote, daar begint het allemaal mee 🙂

  5. evisworld 19 juni 2013 bij 09:04 #

    mooie quote, en ook goed over nagedacht met je website!

  6. Jhemyla 20 juni 2013 bij 21:23 #

    TRUE TRUE TRUE! ben het helemaal eens met deze Quote

  7. Marijn 23 juni 2013 bij 11:30 #

    Wijze woorden 🙂

  8. Sylvia Kuijsten 23 juni 2013 bij 12:29 #

    Mooie quote, al zijn er toch nog te veel mensen die enkel naar de buitenkant kijken.

Geef een reactie

