Droomlijstje part II

11 Jun

Eerder stelde ik in dit artikel al een lijstje op van de dingen die ik ooit nog eens hoop te bereiken in mijn leven.
De doelen die hierop staan variëren van hele grote (onbereikbare) dromen tot kleine geluksmomentjes.
Hieronder lees je het vervolg van mijn droomlijstje.

Lees en DROOM mee!

20130607-214626.jpg

16. Lay in a hammock
Is er iets zo relaxed als heerlijk liggen luieren in een hangmat op een mooi, tropisch eiland?! Ik kan zo snel niets bedenken….
Lijkt me heerlijk om ooit nog eens op reis te gaan en op zo’n Bounty-strand te chillen in een hangmat!!
17. Ride a Vespa
Ik heb iets met Italië!!! Het temperament van de bevolking, het heerlijke eten, de prachtige taal, ik vind het allemaal even mooi. Heel wat zomervakanties heb ik besteed in dit prachtige land. Ik heb er zelfs aan aantal zomers gewerkt op een camping, wat een geweldige ervaring voor me was.
En overal in Italië zie je deze Vespa scooters voorbij komen. Een waar stijlicoon!!En de laatste jaren zie je ze hier in Nederland ook super veel. Ik heb een tijd lang een look-a-like Vespa gereden, maar die kan toch niet aan de ‘real deal’ tippen.
18. Visit the Louvre
Op mijn vorige lijstje zag je al meerdere doelen, waarvoor ik naar het mooie Parijs moet afreizen. Het Louvre lijkt me een geweldig museum, vooral natuurlijk vanwege de Mona Lisa!
19. Plan my best friends wedding
Hopelijk krijg ik ooit die kans, ik ben niet zo’n organisatie-talent. Maar het lijkt me een hele eer om dit te mogen doen voor mijn beste vriendin.

20130607-215047.jpg

20. Learn a dance routine from a famous choreographer
Dit is echt een hele grote droom!!! Een beetje onbereikbaar, maar dat mag bij dromen vind ik.
Dans is een grote passie van me en als ik dan kijk naar programma’s als ‘So you think you can dance’, vind ik het zo gaaf om te zien hoe veel je kunt leren van een goede choreograaf.
21. Ride a gondola
Weer iets typisch Italiaans.
Toen ik 14 jaar was heb ik al eens in een gondel gevaren in Venetië. Ik vond dat toen wel leuk, maar ik denk dat ik het meer op waarde kan schatten nu ik volwassen ben. Ik zou dus graag nog eens terug gaan naar Venetië.
22. Breathe in helium
Dit is zo lachwekkend. Zo’n gek, hoog stemmetje. Echt iets om uren de slappe lach door te krijgen, vooral als je samen met vriendinnen bent.

20130607-220056.jpg

23. Buy a Macbook
Ik heb nu een hele fijne laptop, maar als deze aan vervanging toe is, ga ik zeker voor een Macbook. Sinds ik in het bezit ben van een IPhone, ben ik een echte Apple-fan. Super gebruiksvriendelijk en gewoon stylish!
24. Be confident
Mensen die mij goed kennen zien dit niet altijd, omdat ik altijd wel genoeg praatjes heb, maar eigenlijk ben ik heel erg onzeker. Dit wordt gelukkig wel minder, naarmate ik ouder word.
Hopelijk komt er ooit een dag dat ik echt stevig in mijn schoenen sta en niet meer zoveel twijfel over mezelf.
25. Own a fashion store
Ik ben een echte shopaholic!!! Ik hou zoveel van mode en mooie accessoires, dat ik bijna een privé winkeltje heb.
En wat is er nou mooier dan van je hobby je beroep te maken!! Wie weet dat ik ooit de kans krijg om dit echt te realiseren. Ik blijf er in ieder geval van dromen.

11 Reacties to “Droomlijstje part II”

  1. demi&franca 11 juni 2013 bij 06:39 #

    Leuk artikel !!
    X

  2. demi&franca 11 juni 2013 bij 06:40 #

    Leuk artikel !!
    X

  3. Vanessa 11 juni 2013 bij 07:49 #

    Leuk artikel! Ik wil ook graag eens met de Vespa rijden. Lijkt mij heerlijk!

  4. Anouk 11 juni 2013 bij 14:09 #

    Heel leuk artikel!

  5. Evey 11 juni 2013 bij 21:44 #

    Ohh die lijstje zijn zo gaaf!

  6. Kimberly 12 juni 2013 bij 06:28 #

    Ik wil ook ooit nog in een gondola zitten haha en varen natuurlijk

  7. Laralaurentia 12 juni 2013 bij 07:49 #

    Grappig lijstje, ik wil nog een keer een Vespa rijden

  8. Carola 12 juni 2013 bij 21:11 #

    Deze tag blijft zo leuk! Ik wil ook heel graag nog een macbook.

  9. Jhemyla 14 juni 2013 bij 12:19 #

    Ik wil ook heel erg graag een mac book, maar ze zijn zo duur helaas!! 😦 Zullen we elkaar volgen op bloglovin? Ik volg jou nu!

  10. Dionne 15 juni 2013 bij 11:24 #

    Leuk om te lezen!

  11. Silvy 15 juni 2013 bij 12:08 #

    Leuk ^^

Geef een reactie

