Shop log juni 2013

9 Jun

Ohh mensen, wat heb ik een heerlijk, gezellig shopdagje gehad met mijn best friend!!
Deze keer lekker dicht bij huis, in het mooie Eindhoven!
We gingen op pad met twee doelen:

  1. Mijn vriendin zocht een outfit voor de bruiloft van vrienden.
  2. Ik had als doel gesteld niets te kopen, aangezien mijn kast uitpuilt!

But…..we’ve FAILED!!

Maargoed…..zonder mijn falen zou dit artikel er niet zijn geweest, dus dat is dan weer het goede nieuws

20130608-200109.jpg

Dit hippe, felgekleurde setje kocht ik bij Maison Scotch in de sale!!
En dat is voor mij echt een unicum, aangezien ik bijna nooit iets kan vinden in de uitverkoop.
Ofwel: ik zie iets leuks, maar helaas niet in mijn maat…
Ofwel: het is zo’n enorme zooi bij het sale-gedeelte, dat ik daar niet kijk of zelfs meteen de winkel verlaat!

Kennen jullie dit probleem? Of ben ik de enige die dan tijdens de sale toch weer met nieuwe collectie thuiskomt?
Maar even terug naar Maison Scotch (waarvan ik al wist dat ze super stoere, helemaal ‘mijn stijl’ kleding hebben…..maar helaas ook best prijzig). Wat een verademing dat er in die winkel gewoon een nette, gesorteerde sale-afdeling is! En ook nog eens super vriendelijk personeel. Echt een aanrader om daar eens binnen te lopen!!

Waarom heb ik uiteindelijk voor dit setje gekozen:

    Ik hou van (gekke) printjes en ik vond de combinatie met het neon geel heel erg leuk!

    Sowieso ben ik een jasjes/ vestjes mens. Ik draag ze super veel.

    Op de pop was het jasje gecombineerd met deze dunne sweater. Ook deze dye tie print sprak me meteen aan!

    De sweater en het jasje kun je ook afzonderlijk van elkaar op heel veel manieren combineren.

20130608-200935.jpg

Verder kocht ik nog een paar basic verzorgingsproducten:

    De mini ‘Fortune Oil’ en ‘Shower Foam’ van Rituals kreeg ik cadeau bij mijn andere Rituals aankopen.
    Deze ‘Laughing Buddha’ lijn is echt mijn favoriete geur op dit moment. Heerlijk zoet en fris!

    Deze deo van Therme gebruik ik al jaren! Het is een hele neutrale geur, wat ik prettig vind voor een deodorant. Bovendien werkt hij echt de hele dag lang!

    Zwitsal alleen voor baby’s? No way! Deze producten zijn heerlijk zacht voor je huid en dus daarom zeker een aanrader!

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn aankopen vinden!!
Let me know!!

Geniet nog van deze heerlijke zondag!
Liefs,
Paulien

2 Reacties to “Shop log juni 2013”

  1. vanessa 9 juni 2013 bij 14:52 #

    Leuke aankoopjes! Ik vind de outfit van Maison Scotch zeer mooi. Ik kom ook altijd met meer thuis dan dat ik van plan was 🙂

  2. Deborah 10 juni 2013 bij 12:18 #

    Oh, die productjes van Rituals zijn echt zo heerlijk 🙂 Veel plezier met je nieuwe spulletjes!

Geef een reactie

