Chiq Le Freak

8 Jun

Ken jij het merk ‘Chic Le Freak’ al?

Chic Le Freak maakt sieraden, tassen, sjaals in kleine oplagen.
Alles wordt handgemaakt in hun eigen atelier.
Ze gebruiken natuurlijke materialen zoals leer en keramiek. De collectie wordt regelmatig aangevuld en vernieuwd.

20130607-203716.jpg


Sinds gisteren verkopen ze sieraden van dit merk bij mijn favoriete cadeau- en woonwinkeltje.
En deze is vanaf vandaag helemaal de mijne…

‘Euhmm, welke?’ hoor ik je denken.
Dat is waar, er staat nogal wat ‘arm candy’ op deze foto’s.
Dat komt omdat ik hou ❤ van lekker véél armbanden!!
Maar de topper waar ik het vandaag over heb is de mooie leren armband met het mintgroene hart.
20130607-203724.jpg

You like???
Neem een kijkje op de website van Chic Le Freak, of bezoek één van de verkooppunten.

Liefs,
Paulien

2 Reacties to “Chiq Le Freak”

  1. vanessa 8 juni 2013 bij 14:47 #

    Ziet er mooi uit!

  2. Sylvia Kuijsten 9 juni 2013 bij 11:10 #

    Wat leuk! Ik kende ze nog niet 🙂

Geef een reactie

