Photo Friday #1

7 Jun

Al mijn leukste, spannendste en meest bijzondere gebeurtenissen zal ik vanaf nu op vrijdag met jullie delen in een foto-dagboek.
Ik zal om te beginnen om de week een ‘Photo Friday’ plaatsen, maar als blijkt dat ik genoeg materiaal heb, wordt dit wellicht een wekelijkse post.

New look: Glasses
20130606-184407.jpg

Sinds deze week ben ik van het dragen van lenzen, overgestapt naar een bril. Meer hierover kun je hier lezen.


New app: About My Style
20130606-185242.jpg
20130606-214700.jpg
Iedere dag wordt er op ‘About My Style’ een onderwerp aangegeven. Het is de bedoeling dat je een foto plaatst die aansluit bij dit onderwerp.

De onderwerpen zijn altijd erg breed te interpreteren en het is leuk om te zien wat anderen posten. Meer over deze leuke app lees je hier!
De foto’s hierboven zijn er 2 die ik deze week op ‘About My Style’ heb geplaatst. Het thema was ‘Bag it up! What’s your fave bag?’ en ‘Little YOU’.
Tot nu toe vind ik het heel erg leuk om te doen. Het zet me iederen dag weer op een leuke manier aan het denken!

Nails
20130606-214500.jpg

Om de 3 tot 4 weken laat ik mijn nagels doen bij een vriendin van mij. Zij lakt mijn nagels met gelnagellak en dit blijft echt perfect zitten al die tijd.
Deze donkerpaarse kleur heb ik nog niet eerder gehad, maar het is mijn nieuwe favoriet!!

Juffendag
20130606-214201.jpg

Ieder jaar vieren we bij ons op school gezamenlijk de verjaardagen van alle juffen en meesters op ‘ de zogenaamde Juffendag’.

Dit jaar werd ik door mijn kids verrast met een super origineel cadeau: een verjaardagstaart met een foto van de hele klas erop. De foto die ik ervan maakte is helaas niet zo scherp, maar ik wilde hem toch even delen.

Party Time!!
20130606-215740.jpg

Twee heerlijke stapavonden stonden er deze week op het programma. Stuk voor stuk super geslaagde avonden met heel leuk gezelschap. Hierboven zie je één van mijn party-outfits!

Food
20130606-220052.jpg

Lekker, gezond en echt zomers, deze koude schotel à la Paulien!

Hopelijk heb ik jullie met dit foto-dagboek een beetje kunnen amuseren.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden om vaker (1x per week of 1x per 2 weken) zo’n verslagje te zien en lezen!

Alvast en fijn weekend!
Paulien

Eén reactie to “Photo Friday #1”

  1. vanessa 7 juni 2013 bij 07:39 #

    Fotodagboeken zijn altijd leuk om te zien! 🙂

Geef een reactie

