About My Style

2 Jun

Dankzij Anne Solveig (thnx voor de geweldige tip!), heb ik een nieuwe, geweldige App ontdekt:
About My Style
Hierop kun je foto’s delen, die steeds moeten matchen met het thema van de dag.
20130602-204326.jpg

Vandaag was het thema ‘Your latest read’, en dit was de foto die ik instuurde:
20130602-210248.jpg
Mijn gebruikersnaam is SoBeYOUtiful. Ik zou het natuurlijk super lief vinden als je me volgt!

Wellicht ben je zelf ook nieuwsgierig, of had je al een account.
Voel je dan vrij om hieronder je gebruikersnaam te delen!!

Liefs,
Paulien

Geef een reactie

