Spam je blog!

26 Mei

Iets langer dan een maandje heb ik inmiddels ‘mijn eigen online plekje’ & I ❤it!
Al geruime tijd voor ik zelf begon met schrijven, is mijn interesse voor het bloggen al geprikkeld door het lezen van blogs van andere meiden.
De ‘grote, bekende blogs’, maar ook kleinere blogs van meiden die net als ik nog niet zo lang bezig zijn, kunnen heel inspirerend zijn. Vandaar dat ik graag nóg meer verschillende blogs wil leren kennen……

20130527-200818.jpg

Daarom mag je hieronder een keertje vrij reclame maken voor jouw blog. Maak een korte beschrijving van wat we er allemaal kunnen verwachten en maak ons allen nieuwsgierig!!!

Wat moet je doen?
1. Laat een reactie achter waarin je vertelt waarom wij allemaal juist jouw blog moeten lezen. Wat is de naam van je blog? Waarom en wat schrijf je? Kortom……ga helemaal los!!

2. Vergeet niet de link naar jouw pagina toe te voegen, zodat we meteen een kijkje kunnen gaan nemen 😉

3. Volg mijn blog hier of op Bloglovin’. Geen verplichting, maar zou wel heel leuk zijn natuurlijk!

Laat hieronder dus allemaal je ‘Digital Fingerprint’ achter……en entertain us!!

Liefs,
Paulien

10 Reacties to “Spam je blog!”

  1. foodandotherfriends 30 mei 2013 bij 15:09 #

    Leuk om te lezen. Ik ben nu net iets langer als een maand bezig met bloggen. Vind het echt super leuk om te doen en kan mijn ei er echt in kwijt :). Meer volgens zou leuk zijn, maar is natuurlijk gewoon bijzaak.
    Succes in ieder geval met je blog!

  2. Inge (@FashionEnVie) 30 mei 2013 bij 20:37 #

    Ik ben nu bijna anderhalf jaar aan het bloggen, ik vind het gewoon heel leuk om te doen en het is geweldig dat ik op die manier met mijn passie – mode – kan werken. Hopelijk kan het jou ook wat inspireren! 😀 Heel veel succes met jouw blog!

    http://www.fashionenvie.be

  3. Debbie 2 juni 2013 bij 10:26 #

    Hallo,

    Waarom je naar mijn blog moet om te lezen, gewoon voor je ontspanning lekker genieten van de mooie foto,s en teksten die ik schrijf…
    Ik blog op http://day-dreamer.nl/ een persoonlijke lifestyle blog met als hobby fotografie

  4. Claudia 2 juni 2013 bij 11:01 #

    Hi! Mijn naam is Claudia en mijn blog is http://mangomonaco.blogspot.nl . Op Mango&Monaco vind je voornamelijk heerlijke recepten. Maar ook waanzinnig mooie reisbestemmingen, lifestyle artikelen en alles wat mij dagelijks inspireert voor deze blog. Enjoy! XOX

  5. Evey 2 juni 2013 bij 11:58 #

    Hoihoi. Ik ben Evey en ik blog op stylespy.nl een blog voor en door adventurous girls. Ik post (budget) reizen, over (board)sports en healthy living! Enjoy en ik volg je. X

  6. Sinds september blog ik over reizen, eten, gezondheid en liftestyle op http://mandyderoo.blogspot.com 🙂

  7. Vanessa 3 juni 2013 bij 19:40 #

    Leuk! Ik ben nog maar net aan het bloggen. Ik schrijf artikels over beauty, lifestyle en fashion. Af en toe komt er ook een persoonlijk artikel online. Kom zeker eens een kijkje nemen. Liefs, Vanessa x

    http://vanessablogt.blogspot.be

    @ Paulien: ik ga je volgen op Bloglovin’, jij mij ook? 🙂

  8. Sylvia Kuijsten 4 juni 2013 bij 09:23 #

    Ik blog al zo’n tien jaar en heb verschillende blogs gehad, maar sinds februari 2011 is http://sylviakuijsten.com mijn vaste stekkie 😉 Ik blog met name over het studentenleven en de kleine dingen die het leven leuk maken 🙂 Je hebt een leuke blog, ga zo door!

  9. Zjeneschka 25 juni 2013 bij 21:17 #

    Hey leeuk!

    Mijn blog gaat over beauty, fashion and lifestyle!

    http://zjeneschka-inspiration.blogspot.nl/

    xx, zjenes

  10. Fashion meets Beauty 30 juni 2013 bij 12:07 #

    ❤ Spam je blogposts, zo ontdek je altijd weer hele leuke blogs zoals deze!

    Op mijn blog http://www.fashionmeetsbeauty.nl vind je allerlei artikelen over trends op Fashion, Beauty & Lifestyle gebied! Dol op shoplogs, battles tussen beautyproducten en interieurartikelen? Dan is mijn blog ook zeker iets voor jou!

    Je kunt op dit moment nog kans maken op een LE Shimmer Powder van Essence van de Ticket to Paradise collectie =)

    xoxo Evita

Geef een reactie

