New Love: Zacc Bag #2

24 Mei

Vorig jaar zomer kocht ik mijn eerste ‘Zacc Bag’.
Toen ik hem zag in mijn favoriete woonaccessoire-winkeltje was ik op slag verliefd.
Alles aan deze tas is perfect: de uitstraling (stoer maar ook stijlvol), de geweldige natuurlijke materialen, de kleur….. Kortom; true love!

Nou ben ik nog steeds helemaal happy met mijn hippe tas, maar…..ik blijk een érg ruim hart te hebben, waar plaats genoeg is voor 2 grote liefdes!!

Aanschouw en smélt!

20130525-193420.jpg

Het model van deze tas is vrijwel hetzelfde als van de tas die ik al had. Maar door de opvallende blauwe kleur en het gebruik van vilt heeft hij weer een hele andere uitstraling.
Wat ik heel leuk vind aan beide tassen is dat ze apart en opvallend zijn, zonder frutsels of poespas.

WITH HONOUR TO NATURE.
We are glad to introduce you to our brand new label wich is called ZACC. We make handmade home-living products.
All our products are designed and developed with European craftmanship. We love to use and share the products that nature brings us! These products are made with hard work, with expert eyes from different branches and that is our reward.
WE JUST LOVE IT!

Hieronder zie je nog meer moois van Zacc, waaronder mijn andere tas. Ook de gebreide waxinelicht-houders heb ik in mijn huisje staan.
De krukjes zijn niet van mij, maar ik zou er een prima plekje voor hebben in mijn appartement. 😉

20130525-203359.jpg
20130525-204953.jpg

En…. wat vinden jullie van mijn Zacc tassen?

Liefs,
Paulien

Geef een reactie

