1000 Views!

22 Mei

Wiehoe, ik vier hier even een klein feestje!!!!
Ik ben namelijk de 1000 views op mijn blog voorbij!!!!

Natuurlijk is dit nog maar een heel klein begin, maar ik ben er toch super blij mee.

20130522-152502.jpg

Voorlopig zijn jullie ook nog niet van me af, want het bevalt me prima dat bloggen!
Ik merk dat het schrijven voor mij echt ontspannend werkt en ik veel van mijn ideeën en dergelijke hier kwijt kan.
Dat is echt super fijn!!!
En als je dan ook nog leuke reacties krijgt van mede-bloggers is dat helemaal tof!!!!!!

Dus voor iedereen die mijn blog leest, volgt en erop reageert:

THNX 4 the happy moments!!!

En natuurlijk tot snel weer 😉
Liefs,
Paulien

7 Reacties to “1000 Views!”

  1. Marianne 22 mei 2013 bij 21:10 #

    Super, 1000 is niet niks in zo’n korte tijd.

  2. Danielle Springer 24 mei 2013 bij 13:14 #

    Leuk! Hoe lang heb je over deze 1000 gedaan? Ik ben ook zo begonnen en weet nog wel hoe blij ik was. Hoe meer ik krijg hoe blijer ik word! 🙂

  3. bagsandchocolate 25 mei 2013 bij 17:19 #

    Leuk leuk! De teller zien omhoog gaan is echt tof hé 🙂
    xoxo
    Amélie // B&C

  4. iliveformydreams 26 mei 2013 bij 10:34 #

    Leuk, gefeliciteerd!!

  5. Maria Antoinette 29 mei 2013 bij 11:10 #

    Het begin moet er zijn! Ga vooral zo door, je hebt een leuke blog!

    Liefs,

    Maria Antoinette

  6. Vanessa 3 juni 2013 bij 19:41 #

    Proficiat! Ga zo maar door 😉 x

  7. Sylvia Kuijsten 5 juni 2013 bij 01:53 #

    Haha, wat een vrolijk blogje 🙂 Gefeliciteerd en op naar de 10.000! 😉

Geef een reactie

