Bikini-time!

20 Mei

Al zou je het misschien niet zeggen als je naar buiten kijkt…..De zomer staat toch echt weer voor de deur.
En dat betekent dat je binnenkort weer te bewonderen bent in je allerhipste bikini!
In dit artikel ga ik je geen tips geven om je lijf bikini-proof te maken, want we weten eigenlijk allemaal wat we daarvoor moeten doen en vooral láten.
Ik ga je wel laten zien met welke beach-look jij het helemaal gaat maken in de zomer van 2013!

Trend 1: Cruise-line
Deze stijl is geïnspireerd op de jaren ’30 en wordt gekenmerkt door zijn klassieke en luxe uitstraling.
Stippen en strepen voeren de boventoon en kleuren als marine-blauw, zwart en rood doen het goed.

Op de foto hieronder zie je een cruise-line bikini van het merk Seafolly. Deze bikini heb ik zelf ook en ik ben er zeer happy mee! Vooral het strapless bovenstukje vind ik ideaal voor als je op het strand gaat ‘bakken’.

20130520-171441.jpg

Trend 2: Island style
Met deze bikini waan je je overal op een tropisch eiland. Bloemenprints, palmbomen en frisse kleuren maken deze stijl speels en meisjes-achtig. Cocktails please!

20130520-171502.jpg

Op de foto hierboven wederom een strapless model van Seafolly. De ruches maken deze bikini nog eens extra girlish.

20130520-222607.jpg

Trend 3: Neon
Deze kleurtjes doen het vooral goed als jijzelf ook al een lekker kleurtje hebt! De neonkleuren waren ook in 2012 al populair @ the beach, dus misschien kan je ‘oude bikini’ nog wel een jaartje mee! Goed nieuws voor je bankrekening….
20130520-214714.jpg

Trend 4: Fringe bikini
Tot slot de leuke bikini’s met hun franjes; wie kent ze niet! In allerlei kleurtjes zie je ze voorbij komen en ook veel celebs zijn er al mee gespot.
20130520-212123.jpg

Welke bikinitrend voeg jij deze zomer aan je collectie toe?
Hopelijk heb ik jullie van wat inspiratie kunnen voorzien.

Liefs,
Paulien

4 Reacties to “Bikini-time!”

  1. Danielle Springer 24 mei 2013 bij 13:14 #

    Fringe bikini’s vind ik tof, maar passen mij vaak nooit

  2. Jewelyz 26 mei 2013 bij 09:46 #

    Leuke bikini’s! Vooral met rushes vind ik ze erg leuk 🙂

  3. Claudia 26 mei 2013 bij 10:05 #

    Die eerste bikini is superleuk!!

  4. Sylvia Kuijsten 26 mei 2013 bij 16:17 #

    De bloemetjesmotieven en frutsels zijn mij wat te druk, ik houd toch meer van basic 😉

Geef een reactie

