Voor de liefste mama!

11 Mei

Zondag 12 mei a.s. is het weer tijd om onze moeders flink in het zonnetje te zetten! Want zeg nou zelf; dat verdienen ze toch gewoon!

20130511-191315.jpg

Hieronder een aantal tips om haar eens goed te verwennen.
En voor mijn eigen mama, die altijd trouw m’n blogjes leest, pas na zondag verder lezen …….. 😉

Natuurlijk zeggen moeders dat ze ‘helemaal niks’ willen hebben voor Moederdag (tenminste: mijn moeder zegt dat wel), maar een kleinigheidje kunnen ze toch altijd wel waarderen.
En als het cadeautje dan ook nog een persoonlijke betekenis heeft, is het helemaal een schot in de roos.

Hier een aantal ideetjes op een rijtje:

1. Blond Amsterdam

Het merk ‘ Blond Amsterdam’ speelt altijd leuk in op de actualiteit. Eerder schreef ik al dat ik een superleuke mok ter ere van de kroning van Koning Willem-Alexander op de kop had weten te tikken.

Zo zijn er ook voor moederdag verschillende leuke ‘Blond’ artikelen op de markt gebracht.

20130511-185412.jpg


2. NOOSA Amsterdam

Is jouw moeder in het bezit van een NOOSA armband of ceintuur? Dan kun je haar misschien wel blijmaken met de speciale moederdag-chunk.

20130511-190905.jpg

3. Hartenwens

Kies een hartenwens die bij je past, of…nog leuker(!), schrijf je eigen tekst en laat er op www.mijnhartenwens.nl je eigen hart van maken.

Niet alleen leuk voor moederdag overigens!

20130511-193021.jpg

Wat ga ik mijn mama cadeau doen zondag?

*Tromgeroffel*……..Dit is echt het moment dat je moet stoppen met lezen mam!!!

Infinity, het teken van oneindigheid, trouw en harmonie, leek mij heel toepasselijk voor eeen cadeautje voor mijn mama. Omdat ik oneindig veel van haar hou en dit nooit zal veranderen.
Het is een moeder-dochter kettinkje, wat betekent dat ik er ook een voor mezelf heb. Hopelijk vind mijn moeder het een mooi gebaar.

20130511-193403.jpg

Oké….ik weet dat ik een beetje aan de late kant ben met de allerleukste moederdag-cadeautjes. Daarom nog een paar last-minute tips voor degenen die nog helemaal niets geregeld hebben. Ga je schamen!

– Ontbijtje op bed; gekookt eitje, beschuitje met jam, kopje thee, verse jus…..Doet het altijd goed!

– Schrijf een mooi, persoonlijk moederdag-gedicht, of -lied (Doe dit laatste alleen als je gezegend bent met een mooie zangstem!) en draag dit aan haar voor. Succes verzekerd!

– Maak een tegoedbon voor een gezellig moeder-dochter dagje. Be creative!!

20130511-193415.jpg

Ik ben heel benieuwd naar jullie verrassingen voor de allerliefste en belangrijkste vrouw in je leven?
Hoe ga jij je moeder morgen helemaal in de watten leggen??

Liefs,
Paulien

5 Reacties to “Voor de liefste mama!”

  1. Joyce 12 mei 2013 bij 19:15 #

    Leuk, voor moederdag kun je zulke leuke dingen bedenken 🙂

  2. Tessa 13 mei 2013 bij 11:38 #

    Wat een leuk en lief cadeau heb je gegeven, vond ze het leuk?

    • Marianne 13 mei 2013 bij 22:29 #

      Even van mij, een reactie naar Tessa. Ik ben de moeder van Paulien en vond het cadeau heel erg leuk en origineel.

  3. Vanessa 3 juni 2013 bij 19:38 #

    Ik heb mijn mama uitgenodigd voor een etentje en heb haar een cadeaubon gegeven van C&A 🙂

Geef een reactie

