It’s a GIRL thing

10 Mei

Bij het zien van mijn lay-out had je het misschien al opgemerkt, maar voor degenen die het is ontgaan:

Ik ben dus een echt meisje-meisje….Altijd al geweest!

20130510-210857.jpg

Als klein kind speelde ik al het liefst met barbies en poppen, was mijn favoriete kleur roze en zat ik op dansles en turnen.

Zo tussen mijn 12e en 16e is er een periode geweest waarin dit alles natuurlijk helemaal ‘niet cool’ was en ik me verre hield van alles wat roze en schattig was.
Maar inmiddels heb ik ook die fase al geruime tijd achter me gelaten.

De girly-girl in mij is weer helemaal terug van weggeweest, maar…..wel met mijn eigen stoere twist!!

Op Tumblr vond ik de volgende quotes, allemaal met als onderwerp Just girly things.

Want….wat is het toch heerlijk om vrouw te zijn!!!! De volgende uitspraken en afbeeldingen herinneren ons daar weer even aan.
Hopelijk kunnen jullie er net zo van genieten als ik.

20130510-200141.jpg
20130510-200156.jpg

20130510-200215.jpg

20130510-200229.jpg

En ladies…..herkennen jullie je hier ook zo in??
Of zie je jezelf toch meer als een stoere chick, in plaats van een meisje-meisje?
Welke van de bovenstaande quotes is je favoriet? Of is er een uitspraak die je nog graag wil toevoegen? Feel free!!

Liefs,
Paulien

5 Reacties to “It’s a GIRL thing”

  1. lotteha 11 mei 2013 bij 11:38 #

    Ah leuk! Ik hou hier ook wel van 🙂

  2. Lisa 11 mei 2013 bij 17:26 #

    Wat een leuk artikel! Ik word er helemaal vrolijk van haha. Je hebt echt een leuke blog en ik hoop dat je nog meer van dit soort feel-good artikelen gaat maken! Ik volg je nu via Bloglovin 🙂
    Volg je me terug?

    Liefs,
    Lisa

    • Paulien 12 mei 2013 bij 10:26 #

      Goed bezig dat je me volgt op Bloglovin :D. Hopelijk gaan veel anderen je voorbeeld volgen! Thnx!
      Ik volg je terug.

  3. Suzanne 11 mei 2013 bij 17:41 #

    Ah leuk! Ik denk dat ik toch ook wel een meisje-meisje ben, al ben ik er wel één die ooit aan voetbal deed en op haar hoge hakken en make-up weer uit de kleedkamer kwam zetten.

  4. writingmonique 13 mei 2013 bij 06:06 #

    Leuk! 🙂 Ik ben ook wel een meisjes-meisje. In sommige dingen dan haha.

Geef een reactie

