Spring favorites

9 Mei

Aangezien ik dankzij het mooie weer helemaal in de lente-mood ben, hier mijn ‘lente-favotieten’ op een rijtje. Het zijn producten, kledingstukken en andere dingen waar ik op dit moment helemaal fan van ben!

Omdat ik er altijd zo blij van word….

20130508-204830.jpg

Cosmopolitan:
Ik hou heel erg van het lezen van tijdschriften. Boeken lees ik eigenlijk alleen in de vakantie, als ik daar echt de rust en tijd voor heb. Maar door de korte artikelen kan ik een tijdschrift altijd lezen. Ik doe dat bij voorkeur voor het slapen gaan. Word ik moe, dan leg ik het weg en lees ik de volgende dag weer een ander artikel.
Met Sinterklaas heb ik een abonnement op de ‘Cosmopolitan’ gekregen en deze valt nu iedere maand bij mij in de brievenbus. Ik word er elke keer weer blij van als het zover is!

Sneakers van Vans:
Sneaker-time, yeah!!!
Helaas ben ik niet het type vrouw dat geboren is om de hele dag op torenhoge palen rond te dartelen. Af en toe baal ik hiervan en probeer ik het toch weer met een paar nieuwe hakken, in de hoop dat deze wél fijn zitten. In 90% van de gevallen kom ik bedrogen uit.
Sneakers daarentegen zitten me altijd als gegoten en mijn voeten doen niet pijn na een hele dag erop te hebben gelopen. Echte liefde dus….

Tanktop van Catwalk Junkie:
Eindelijk zijn de temperaturen dusdanig dat ik weer wat luchtiger gekleed kan gaan. Deze leuke top lag al een tijdje in mijn kast te wachten tot het eindelijk zover was……
Afgelopen dinsdag droeg ik hem tijdens een dagje shoppen in Amsterdam.Vooral de tekst vind ik erg gaaf!

Maltesers white
Maltesers en witte chocola, de perfecte combinatie voor mij!!

 

 

Just give me a reason-Pink:
Op dit moment is dit nummer van Pink één van mijn favoriete liedjes. De stem van Pink vind ik heel erg bijzonder en mooi, maar het is vooral de tekst van dit nummer die me raakt.
Een ander, meer up-tempo nummer, waar ik vaak naar luister is ‘Feel this moment’ van Pitbull en Christina Aguilera. Beide nummers ben ik aan het uitwerken voor een Zumba work-out (Cooling down en warming-up.)

 

20130509-192824.jpg

Rituals Indian Rose & Shikakai nourishing ultra-shine shampoo en conditioner:
Eigenlijk is alles van het merk Rituals geniaal!! Ik kan niet in deze winkel komen, zonder iets te kopen. het ruikt ook allemaal echt veel te lekker.
Mijn meest recente aankopen zijn deze shampoo en conditioner. Het laat mijn haar heerlijk ruiken, maakt het zacht en laat het mooi glanzen. Je hoort het; hier spreekt een hele tevreden klant….

20130509-193616.jpg

Apple Crumble:
Mjammie….dit is echt de ultieme verwennerij!!! ’s Avonds op de bank in mijn badjas….theetje erbij….super relaxed.

Zo, dat waren mijn ‘Lente-favorieten’.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, maar ik ben nog veel benieuwder (is dit een goed Nederlands woord?!?) naar jullie eigen favoriete producten, kleding, muziek etc.
Laat me weten waar jullie op dit moment helemaal blij van worden.

Veel liefs,
Paulien

Eén reactie to “Spring favorites”

  1. Romy 10 mei 2013 bij 11:17 #

    Leuk artikel! Leuk om dit soort artikels te zien zonder alleen beauty, zelf wil ik ook graag zo’n artikel schrijven, je wordt er zo vrolijk van.. okee ik dan haha. Dat shirtje is erg leuk!

    xxx

Geef een reactie

