Outfit Of The Day

8 Mei

Gisteren ging ik een dagje shoppen in Amsterdam. En dit was mijn outfit die ik droeg:

20130508-162108.jpg

Vrijwel al mijn kleding shop ik in een klein winkeltje in mijn woonplaats (ik zeg woonplaats, omdat ik niet in een grote stad woon, maar echt een dorp is het nou ook weer niet….daar is het dan weer te groot voor. Dilemma dus….).

Het voordeel van dit winkeltje is dat ze alle mooie merken verkopen en ze precies weten wat goed bij mij past en waar ik van houd. Ik weet dat ik hier altijd gegarandeerd slaag!

Broek: 2nd ONE
Deze broek zit tussen en tregging en een gewone broek in. Hij is erg skinny, zoals je kunt zien, maar omdat er voldoende strech in zit, zit ie wel erg lekker.
Ik ben bij dit broekje vooral gevallen voor de feather-print. Printjes zijn het natuurlijk helemaal deze lente en zomer en de vrolijke kleurtjes maakte me nog eens extra blij.

Top: Catwalk Junkie
Ik heb al verschillende shirts van dit merk. Vooral de teksten spreken me steeds erg aan, maar daarnaast is de kwaliteit van dit merk ook erg goed in mijn ogen. De shirts blijven mooi, ook na veelvuldig wassen.
Ook deze tanktop heb ik vooral vanwege de tekst gekozen. Ik heb hem een beetje oversized gekocht, zodat ie wat wijder valt. Een leuk detail aan de top is dat de achterkant transperant is.

Blazer: Only (van vorig seizoen)
Dit oud-roze blazertje van Only kocht ik vooral jaar al. Ik heb hem al erg veel gedragen, omdat de kleur makkelijk te combineren is en lekker fris staat.

20130507-221630.jpg

Armbanden: NOOSA-Amsterdam
Eén van mijn favoriete sieraden is deze armband. In plaats van een leren bandje, heb ik voor een bandje met vacht gekozen. De chunks kun je afwisselen, maar ik heb alleen deze 3 chunks. De kleine kralenarmbandjes die ik erbij draag, heb ik in een kledingwinkel gekocht. Ik heb ze in nog meer kleurtjes, maar bij deze outfit stonden die niet zo mooi.

Riempje: Smal, rosé-kleurig leren riempje (merk onbekend)

Infinity kettinkje: Ook dit kettinkje heeft een rosé-gouden kleur. Ik vind de betekenis van het infinity teken erg mooi. Het is een heel fijn sieraad en daarom weer heel makkelijk te combineren.

Zonnebril: Calvin Klein
Ik heb eerder al een stukje over zonnebrillen geschreven. Voor mij is dit echt het favoriete accessoire. Hij zit dan ook standaard in mijn tas behalve in de winter natuurlijk…
20130508-201344.jpg
20130508-162005.jpg

Dikke kus vanuit Amsterdam!!

Ik ben benieuwd wat jullie van deze lente-outfit vinden! Laat je reactie hieronder achter.

Veel liefs,
Paulien

11 Reacties to “Outfit Of The Day”

  1. edithmeijer 9 mei 2013 bij 09:59 #

    Hele leuke outfit! Vind je jasje en je broek erg leuk!

  2. Jewelyz 9 mei 2013 bij 09:59 #

    Mooie, zomerse outfit!
    Ik vind je colbert erg mooi, en je armbanden ook 🙂 Goed geslaagd in Amsterdam?

  3. Monique 9 mei 2013 bij 11:58 #

    Je ziet er leuk uit! 🙂

  4. lotteha 9 mei 2013 bij 17:56 #

    Leuke outfit, echt geschikt voor de lente! Ik vind dat peacearmbandje en infinitykettinkje ook heel leuk 🙂

  5. Paulien 9 mei 2013 bij 20:31 #

    Wat een lieve reacties allemaal!! Daar word ik echt blij van ladies!!!

  6. Lovely Modesty 11 mei 2013 bij 11:54 #

    Ik vind je broek erg leuk! ❤

  7. Josie 12 mei 2013 bij 11:29 #

    Ik ben ook dol op je broek!

  8. charlottebax 12 mei 2013 bij 12:59 #

    Leuke outfit!

  9. Kim 12 mei 2013 bij 13:56 #

    Prachtig! Hele mooie kleuren 🙂

  10. beautysomage 17 mei 2013 bij 12:35 #

    Ben echt gek op je armband! Wil ook nog supergraag zoiets, en de kleuren zijn echt awesome (:

Trackbacks/Pingbacks

  1. OOTD: Girls Night Out! | So Be YOUtiful - 2 juni 2013

    […] 2nd ONE Al eerder liet ik jullie een broek van 2nd One zien in een OOTD. Die had een mooie featherprint. Omdat die broek zo superfijn zit en ook niet zo duur was, besloot […]

Geef een reactie

