De A-B-C tag

5 Mei

Deze TAG kwam ik op verschillende blogs tegen. Ik hou van (invul)lijstjes, dus vandaar dat ik hem heb overgenomen.
Lees hieronder mijn eigen A-B-C-tje!! Have fun.

Age:27 jaren jong!

Best friend:Ik prijs me gelukkig met meerdere lieve, (te) gekke vrienden en vriendinnen, die altijd in zijn voor gezelligheid!!
Ik kan echt niet tussen ze kiezen, want ze zijn allemaal op een andere manier heel belangrijk voor me.
Eén vriendinnetje ken ik al vanaf mijn 3e, da’s toch wel mijn aller-aller beste vriendin. Ook al zien we elkaar niet dagelijks, ze kent me door en door!!
20130505-173709.jpg

Chore you hate:Koken….bleh, echt niet mijn ding. Al houd ik wel van lekker eten. Dat dan weer wel!! 20130505-202958.jpg
Dit bordje hangt in mijn keuken. Cadeautje van mijn mama toen ik op mezelf ging wonen. Zegt genoeg denk ik…..

Dreamhouse:Ik ben heel erg blij met mijn appartement dat ik nu heb. Het is groot genoeg voor mij alleen en ik heb het helemaal naar mijn zin ingericht. Voorlopig is dit mijn droomhuisje en wat de toekomst nog brengt, dat zien we wel…..

P.s. Zoekplaatje: vind mijn konijntje Reus….;)
20130505-175004.jpg

Essential start of your day:Ik ben pas echt goed wakker als ik gedoucht heb. Dan ben ik klaar voor een ‘frisse’ start van de dag.

Favorite color:Op het moment oud-roze en jade. Vooral in mijn huis vind ik dat mooie kleuren.

Gold or silver:Zilver.

Height:1.72 meter

Instruments I play:Vroeger speelde ik dwarsfluit, maar daar ben ik rond mijn 15e al mee gestopt.

Job Title (most recent):Leerkracht basisonderwijs

Kids:26, in mijn klasje….

Life is incomplete without:Vrienden en familie! Anders is het toch wel een eenzaam bestaan…

Music that you always listen to:Muziek uit de top 40 en latin muziek die ik voor mijn Zumba lessen gebruik.

Nickname:Plientje of Paulientje. Op de één of andere manier wordt er van mijn naam altijd een verkleinwoordje gemaakt.

Overnight hospital stays: Op mijn 14e heb ik een paar dagen in het ziekenhuis gelegen. En als baby trouwens ook, maar dat kan ik me niet meer herinneren.

Phobias or fears:Niet echt een specifieke angst. Al ben ik over het algemeen geen daredevil.

Quote from a movie:Ik ben niet zo thuis in de films, maar deze quote kwam ik tegen en vond ik erg mooi! Hij komt volgens mij niet uit een film, maar van de actrice zelf.
20130505-185418.jpg

Reason to smile:Volgens mij is er altijd wel een reden om te lachen. Ik kan heel erg genieten van kleine dingen.
Echt helemaal dubbel liggen van het lachen is iets wat me vaak overkomt als ik samen met mijn vriendinnen ben. Die zijn gewoon heel prettig gestoord, just like me….
20130505-185527.jpg

Siblings:1 broer(tje) van 24

Time you wake up:Op een werkdag rond half 7. In het weekend slaap ik het liefst uit. Slapen is echt mijn hobby!!

Underwear:Hunkemöller

Very important date this year:30 november is de dag, die je nooit vergeten mag…..

Worst habit:Ik ben erg ongeduldig en nieuwsgierig.

X-ray’s you’ve had done:Een aantal keer dat ik dacht iets gebroken te hebben. Wat gelukkig niet zo was overigens….

Yummy food you make:Ik kan dus zelf niet echt goed koken. Maar ik heb laatst voor mijn collega’s drumsticks gemarineerd met honing en gember gemaakt. Dat was heel erg lekker!

Zoo animal:Ik vind ijsberen hele mooie dieren om te zien.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze TAG vonden.
Neem hem gerust over, als je hem leuk vindt.
Maar; let me know, want dan wil ik ‘m graag lezen!!!

Liefs,
Paulien

8 Reacties to “De A-B-C tag”

  1. edithmeijer 5 mei 2013 bij 22:42 #

    Wat een leuke tag, erg leuk om te lezen!

  2. lotteha 6 mei 2013 bij 00:30 #

    Leuke tag! Ik heb hem ook ingevuld 🙂

  3. Monique 6 mei 2013 bij 07:11 #

    Hele leuke tag!

  4. Rosie 6 mei 2013 bij 12:27 #

    Hele leuke tag! Kan me niet voorstellen dat je niet van koken houdt haha ik ben er zelf dol op! Mijn minst favoriete klusje is de afwas, afschuwelijk haha!

    Liefs Rosie

  5. Nicole 6 mei 2013 bij 16:06 #

    Leuke tag, erg leuk om te lezen!

  6. Sanne 7 mei 2013 bij 00:07 #

    Wat een leuke tag! Die ga ik zeker onthouden 🙂 Ik ben ook erg ongeduldig en nieuwsgierig haha, leuk om te lezen!

  7. Kiss & Make-up 7 mei 2013 bij 16:36 #

    Leuke tag 🙂

  8. Tedje 7 mei 2013 bij 18:13 #

    Leuke tag!

Geef een reactie

