Shoplog mei 2013

3 Mei

Na een heerlijk dagje Scheveningen eerder deze week, was het vandaaag

Time to shop!!

Samen met mijn partner in crime mijn allerliefste mama, heb ik me helemaal uitgeleefd in Eindhoven. We hebben een super gezellige dag gehad samen en zijn beiden erg goed geslaagd.

Zie hier het resultaat!!!!!

20130503-184323.jpg

Als ik samen met mijn moeder ga shoppen, gaan we meestal niet op jacht naar kleding. Nu was dat anders, omdat we allebei nieuwe zomerschoenen nodig hadden. De sneakers die ik uiteindelijk gekocht heb, had ik al eerder gezien. Ze zijn van Vans en hoewel veel meiden erbij zweren, was ik nog niet echt fan van dit merk. Op deze sneakers was ik echter meteen verliefd en ik denk dat dat vooral komt omdat ze half-hoog zijn en niet lijken op de ‘standaard Vans’. Het spijkerstofje met sterren vind ik erg nice en ik kan het makkelijk combineren met allerlei outfits.

Naast de Vans heb ik ook nog lage Allstars gepast in een heerlijke neon-gele kleur. Ook supervet natuurlijk, maar ik moest een keuze maken. Misschien dat ik de Allstars op een later moment nog aan mijn collectie toe kan voegen…..;)

20130503-184829.jpg

Het volgende item dat ik gescoord heb is een waar ‘collectors item’! Ter ere van de troonswisseling hebben de dames van Blond Amsterdam speciaal deze mok ontworpen. Ik vond dit een hele leuke aanvulling op mijn Blond servies. Toch een mooi aandenken aan deze bijzondere dag!

20130503-185303.jpg

Verder kun je op de bovenste foto nog een aantal woonaccessoires zien die ik geshopt heb. Ik heb een aantal takken in een vaas staan, waar verschillende hangers in hangen. Nou waren er een aantal wel érg winters en dus hoognodig aan vervanging toe. Ik liep tegen deze cupcakes onder een stolpje aan in een klein, maar ó zo leuk woonwinkeltje. Ook het vogelhuisje en vogeltje heb ik daar gevonden.
De lente is in mijn huisje nu dus ook officieel begonnen!!!
Als laatste scoorde ik een paar fijne slofjes, lekker voor thuis op de bank (ook al is het lente, ik hou van warme voeten ;)) en een zuurstok-roze badmatje. Niet heel spannend, maar wel erg nodig.

Ik ben heel erg benieuwd naar wat jullie vinden van mijn ‘buit’. Welke items heb jij de afgelopen tijd gescoord, of waar ben je juist nog heel hard naar op zoek?
Laat het hieronder weten!

Liefs,
Paulien

9 Reacties to “Shoplog mei 2013”

  1. Jewelyz 4 mei 2013 bij 07:51 #

    Ah die Blond mok is leuk! Die heb ik nog nergens gezien.
    En je Vans vind ik erg gaaf 🙂

  2. edithmeijer 4 mei 2013 bij 09:20 #

    Die mok van Blond vind ik heel erg leuk!

  3. robin 4 mei 2013 bij 10:37 #

    die Vans zijn echt heel leuk ❤

  4. Laralaurentia 4 mei 2013 bij 14:48 #

    Wat leuk! Ik houd van het Blond Service, zo schattig 🙂

  5. Paulien 4 mei 2013 bij 17:11 #

    Thnx voor de leuke reacties! De mok van Blond heb ik geshopt bij de Bijenkorf. In andere winkels heb ik ze verder ook niet gezien.

  6. Kim 5 mei 2013 bij 12:47 #

    Ah je schoenen! Prachtig!

  7. Monique 5 mei 2013 bij 19:58 #

    WAt een leuke pullen. En die mok is echt zo grappig!

  8. Carola 7 mei 2013 bij 13:27 #

    Leuke aankopen! Die mok is leuk!

  9. liefdevoorbeauty 30 mei 2013 bij 22:36 #

    Wat een leuke, fleurige aankopen 🙂

Geef een reactie

