Spring de lente in!!

2 Mei

Ok, ik geef het toe……ik loop een beetje achter de feiten aan, aangezien de lente officieel begonnen is op 21 maart.
Toch zijn er nog maar een paar echte mooie dagen geweest, qua weer betreft. En meestal moest ik op die ‘mooie dagen’ ook nog eens gewoon werken.
Vandaar dat ik zó ontzettend blij was dat we juist gisteren een dagje Scheveningen gepland hadden!

20130502-121157.jpg

Heerlijk in het zonnetje op het terras gezeten en uitgewaaid op het strand met mijn lieve vriendinnen.
Op de foto heb ik mijn jas nog aan en zelfs een sjaal om, maar geloof me als ik zeg dat die ’s middags helemaal niet meer nodig waren 😀

’s Middags besloten we op de bonnefooi naar het Circustheater te lopen, om te kijken of er nog kaarten waren voor de voorstelling van Sister Act die avond. Een spontane actie die erg goed uitpakte voor ons!! Er waren nog precies 4 kaarten beschikbaar en ook nog eens bij elkaar!!
Omdat Scheveningen voor ons niet naast de deur ligt (we komen uit de buurt van Eindhoven), besloten we deze kans te grijpen en onze dag af te sluiten met een avondje theater. Wat ontzettend gaaf was dat!!!! Ik ben een echte musical-liefhebber en heb iedere minuut intens zitten genieten. Een echte feel-good musical!!!!

20130502-193905.jpg

Omdat het vakantie is voor mij (ik werk in het onderwijs en ben dus altijd lekker vrij tijdens de schoolvakanties) staan er naast dit heerlijk, lange dagje Scheveningen nog meer leuke uitjes op de planning waar ik heel erg blij van word, o.a. shoppen in Eindhoven en in Amsterdam!!!

En hoe is het met jullie lente-gevoel? Hebben jullie ook al kunnen genieten van de zonnige lente-dagen? Of gewoon hard aan het werk?
Ik zou het leuk vinden om te horen wat jullie plannen zijn voor de komende week!!!

Liefs,
Paulien

3 Reacties to “Spring de lente in!!”

  1. Monique 3 mei 2013 bij 07:51 #

    Ooh. Ik wil ook zo graag naar Sister Act. Heel gaaf!

  2. Debbie 8 mei 2013 bij 08:22 #

    Lijkt me echt leuk Sister Act

  3. Vanessa 3 juni 2013 bij 19:46 #

    Oh, wat leuk: sister act! 🙂 x

Geef een reactie

