Leve de koning(in)!

30 Apr

Wat een bijzondere en mooie dag vandaag; de troonswisseling!
Nog nooit eerder meegemaakt, zoals velen van jullie waarschijnlijk.

20130430-120738.jpg

Wat een geweldige koningin hebben wij gehad! Een moeder van het land en een warme persoonlijkheid.
Er zijn al diverse nummers gemaakt over onze nieuwe koning, al dan niet omstreden.
Maar voor mij is het nummer dat Brigitte Kaandorp schreef voor onze koningin toch echt de favoriet. Een waar eerbetoon!

 

Hijs voor deze vrouw, vlaggen rood-wit-blauw, een oranje groet, want wat deed ze ’t goed…

 

Ik heb zeker alle vertrouwen in onze nieuwe koning Willem-Alexander. Hij heeft immers een goed voorbeeld gehad en goed voorbeeld doet goed volgen!
Maar toch nog even wennen he…..

20130430-125634.jpg

 

 

Hebben jullie de troonswisseling ook gevolgd? En wat vinden jullie van onze oud vorstin en onze kersverse koning?

3 Reacties to “Leve de koning(in)!”

  1. Paulien 30 april 2013 bij 21:27 #

    Ik zeg in mijn artikel van eerder vandaag dat ik nog een beetje moet wennen aan onze nieuwe koning. Nou, ik ben gewend kan ik jullie zeggen!!! Het nieuwe koningspaar heeft mijn hart gestolen door spontaan het podium op te stappen bij Armin van Buren. Wat een geweldige koninklijke familie hebben wij in Nederland!!! En dit is de nieuwe generatie…,

  2. Monique 1 mei 2013 bij 08:28 #

    Haha. Je reactie op je eigen blog is precies wat ik wilde gaan zeggen! 🙂 Ze hebben gisteren mijn hart gestolen op meerdere momenten van de dag, want wat zijn ze lief.

  3. Sylvia Kuijsten 5 mei 2013 bij 15:29 #

    Ik heb de troonwisseling op de voet gevolgd, zowel op de bank als op grote schermen in het centrum van Den Haag. Wat een fantastische dag!

Geef een reactie

