Ready 4 Queensday?!

28 Apr

Koninginnedag én -nacht staan weer voor de deur. Ieder jaar weer een leuk feestje en dit jaar natuurlijk nog eens extra!!
Nou ben ik zelf niet zo iemand die helemaal van top tot teen in het oranje gaat op zo’n dag, maar een paar oranje accenten vind ik wel leuk.
Ik kocht gisteren de volgende oranje artikelen die ik graag met jullie wil delen.

20130428-114626.jpg

  • Het zwarte shirt met oranje opdruk hebben we met onze carnavalsvereniging laten drukken en heeft misschien wat extra uitleg nodig. Onze club heet DOEI! wat eigenlijk een afkorting is voor Doe Ook Eens Iets. We vieren niet alleen samen carnaval, maar zijn gewoon een vriendengroep die elkaar het hele jaar door ziet. Maandagavond gaan we samen op stap en voor die gelegenheid zijn deze shirtjes gemaakt.
  • Ik ben een groot fan van het merk Rituals. Ik heb alle verschillende lijnen al wel eens geprobeerd en kan niet echt zeggen dat ik één duidelijke favoriet heb. Het hangt meer van het seizoen en mijn stemming af voor welke geur ik ga. De ‘Sunrise’ Douche Foam was nu vanwege Koninginnedag in de aanbieding (2 voor 12 euro). Deze geur gaat ook uit het assortiment en omdat ik het een heerlijke zomerggeur vind, heb ik 2 busjes meegenomen.
  • De ‘Happy mist’ Bed&Body Parfume is van een nieuwe lijn van Rituals, genaamd ‘Laughing Buddha’. Deze geur is net zo zomers als de ‘Sunrise’, maar nog net een tikkeltje zoeter. Hij ruikt naar mandarijn, zoete sinaasappel, cederhout en Yuzu (een Chinese citrusvrucht). Echt een geur waar je vrolijk van wordt!!!!
  • De armbandjes kocht ik bij mijn favoriete kledingwinkeltje, hier in het dorp. Niet speciaal voor Koninginnedag, maar gewoon omdat je ze eigenlijk altijd wel kunt combineren bij je kleding.
  • Het notitieboekje heb ik een tijdje geleden al gekocht bij de Bijenkorf. Ik gebruik het als dagboek. Ik heb hem niet zozeer uitgezocht vanwege de kleur, maar eerder door de schattige uiltjes!!

20130428-123757.jpg

  • Als finishing touch heb ik een lekker fel oranje lakje op mijn nagels gedaan, met een subtiel glittertje erin. Of eigenlijk heb ik dat niet zelf gedaan, maar heb ik het láten doen door een vriendin van mij. Sinds een jaar ben ik namelijk overgestapt van ‘gewone’ nagellak, naar gel-nagellak, die 3 weken perfect blijft zitten. Ik had er namelijk zo de balen van dat ik iedere keer zoveel tijd kwijt was met het lakken van mijn nagels en vooral het drogen en dat het vervolgens 1 dag later al niet meer mooi erop zat. Gel-nagellak is voor mij echt een ideale uitvinding: je nagels zien er 3 weken lang pico bello uit, zonder dat je er verder iets aan hoeft te doen.

Wat zijn jullie plannen voor Koninginnedag? En vooral….wat gaan jullie dragen die dag?

Liefs,

Paulien

9 Reacties to “Ready 4 Queensday?!”

  1. marielle 28 april 2013 bij 13:54 #

    Ik ben er zeker helemaal klaar voor! 🙂

  2. Vintagirie 28 april 2013 bij 14:52 #

    Je nagellak is prachtig. En je hebt echt leuke dingen gekocht, zeker bij Rituals!

    • Paulien 28 april 2013 bij 14:54 #

      Dankjewel!!! Ja, bij Rituals zou ik de hele winkel wel leeg kunnen kopen. Allemaal even lekker daar!!

  3. Rosie 28 april 2013 bij 17:47 #

    Oeh leuk die nagels:D! Ik draag mijn oranje supertrash jurkje maar ik denk dat ik er wel een broek en een jas over aan moet doen helaas ivm het weer. Ik ga lekker met vriendinnen op de vrijmarkt staan, gezellig verkopen en wijntjes drinken haha!

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog! Super leuk toch? Ik zou het gezellig vinden als je mee komt ‘feesten’!

    Liefs van Rosie

    • Paulien 28 april 2013 bij 19:09 #

      Bedankt voor je leuke reactie! Ik heb meegedaan aan je linkparty. Leuk initiatief!! Ik ben zelf nog maar net begonnen met bloggen, dus kan nog wel wat extra reclame gebruiken. Thnx!!

  4. Monique 29 april 2013 bij 07:11 #

    Ik ben er klaar voor haha! 🙂

  5. lotteha 29 april 2013 bij 22:23 #

    Die armbandjes zijn leuk!! Ook leuk om gewoon los te dragen als het allemaal weer voorbij is 🙂

  6. Anne Solveig 30 april 2013 bij 08:49 #

    Leuk! 🙂

Geef een reactie

