Als ik een…..was, dan was ik een…..

26 Apr

Deze TAG kwam ik tegen op ‘Writing Monique’ . Ik vond hem zo leuk en origineel dat ik hem heb overgenomen. Veel plezier met lezen!!
20130426-222949.jpg

Als ik een maand was, dan was ik Mij……euh grapje … Mei bedoel ik natuurlijk!
Ik hou van het voorjaar!! Niet te warm, niet te koud. Het is weer langer licht. Jonge dieren….Need I say more?!

Als ik een dag was, dan was ik Vrijdag
De dag waarop je nog wel moet werken, maar stiekem al denkt aan al die leuke plannen voor het weekend. En dat weekend lijkt dan nog zo lekker lang te duren!!

Als ik een tijdstip was, dan was ik 14:00 uur
Ik ben absoluut geen ochtend mens…..voor mijn werk moet ik natuurlijk vroeg op, maar in het weekend en de vakantie slaap ik als het even kan een gat in de dag!! Een nachtbraker ben ik eigenlijk ook weer niet. Over het algemeen ga ik op tijd naar bed. Vandaar dat ik een tijdstip midden op de dag heb gekozen. Dan functioneer ik denk ik het beste, haha!

Als ik een planeet was, dan was ik Venus
Want …op Venus duurt 1 dag even lang als bij ons 117 dagen, dus dan zou ik eindelijk genoeg tijd hebben voor alle dingen die ik graag wil doen. En dat zijn er nogal wat!!

20130426-214657.jpg

Als ik een dier was, dan was ik een stokstaartje
Zo’n heerlijk eigenwijs en nieuwsgierig beestje. Als je het diertje alleen al ziet, tovert het een glimlach op je gezicht. Daarnaast is het echt een groepsdier. Dat zou ik wel willen zijn voor hooguit een paar dagen dan, he……..

Als ik een richting was, dan was ik Zuid
Ik kom uit het zuiden van het land, waar ik het prima naar mijn zin heb. Bovendien staat het zuiden bekend om de gezelligheid en de zon die er lekker schijnt en ik ben ook graag het zonnetje in huis!!

Als ik een meubelstuk was, dan was ik een schommelstoel
Omdat ik niet tegen stilzitten kan.

Als ik een vloeistof was, dan was ik cola
Eigenlijk drink ik dit het liefst de hele dag door; van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat. Maakt niet uit.

Als ik een boom, dan was ik een Bonsai boompje
Geen idee waarom eigenlijk. Ik heb niet zo veel verstand van bomen, maar vind een Bonsai wel een komisch exemplaar.

Als ik een gereedschap was, dan was ik een nagelvijltje
Ik ben niet zo van het grove, lompe werk, maar meer van de puntjes op de i.

Als ik een weersoort was, dan was ik een warme zomerdag
Meestal lekker chill. Als het dan toch een keer regent is het een heftige plensbui, die ook weer snel voorbij is.

Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een Dwarsfluit
Ik heb dit instrument jaren geleden ook echt bespeeld. Ik was niet echt een natuurtalent geloof ik……maar wel dwars!

Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een Glimlach
20130426-230600.jpg

Als ik een kleur was, dan was ik poeder-roze
Echt mijn favoriete kleur op dit moment. Fris en schattig!

Als ik een emotie was, dan was ik happiness
20130426-231946.jpg

Als ik een fruit was, dan was ik een aardbei
En niet vanwege z’n pukkeltjes nee…..

Als ik een geluid was, dan was ik een lekker up-tempo dansnummer
Waar ik me helemaal in kan uitleven..

Als ik eten was, dan was ik een broodje carpaccio
Ik heb een hekel aan koken, dus dat doe ik niet zo vaak. Het komt dus regelmatig voor dat ik een broodje, soepje of salade ga halen bij mijn favoriete broodjeszaak. Makkelijk en toch nog redelijk gezond.

Als ik een plek was, dan was ik Milaan
Hét shop-paradijs. Bruisend. Goede sfeer. Het Italiaanse temperament. I love it!!!

Als ik een voorwerp was, dan was ik een teddybeer
Free hugs!!!!
20130426-233347.jpg

Poeh, dat viel bij sommige vragen nog niet mee.

Ik heb ze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen en zijn jullie weer iets meer over mij te weten gekomen.

Liefs,

Paulien

4 Reacties to “Als ik een…..was, dan was ik een…..”

  1. Monique 27 april 2013 bij 15:38 #

    Superleuk! 🙂

  2. justjaxelle 28 april 2013 bij 11:12 #

    leuke tag! misschien doe ik hem ook wel eens 🙂 xoxo A.

  3. Elke 29 april 2013 bij 12:20 #

    Leuke tag en soms toch wel grappige antwoorden! 😀

  4. I scream beauty 1 mei 2013 bij 16:06 #

    Heel leuk om te lezen!

Geef een reactie

