Mijn eigen (offline) plekje

24 Apr

Naast mijn eigen online plekje, dat ik hier aan het creëren ben, heb ik in de echte offline wereld ook een heel fijn eigen stekkie; mijn eigen kleine paleisje waar ik dolgelukkig ben, samen met mijn konijn Reus.

Hond Storm heb ik helaas bij mijn ouders moeten achterlaten toen ik op mezelf ging wonen, aangezien ik een

nogal uithuizig typje ben. Drukke baan en in de avonduren ook nog dansles geven….het beestje zou echt té eenzaam worden.

20130423-213545.jpg

Ondanks het feit dat ik nogal eens van huis ben, kan ik heel erg genieten van thuis zijn en mijn appartementje inrichten en aankleden met leuke woon-accessoires.

Hieronder zie je mijn top 5 :

  1. Met stip op nummer 1 staat mijn Lampe Berger!

Opzich niet het meest opvallende item in mijn huis qua looks, maar de werking van dit op het oog simpele flesje is echt magnifiek!! Het zorgt ervoor dat de lucht in mijn appartementje wordt gereinigd en tevens wordt voorzien van een heerlijk parfum naar keuze. En die keuze is reuze overigens!!! En (bijna) allemaal even lekker….Is je vloeistof op, dan kun je gewoon weer een andere geur proberen. Ideaal; want in de winter wil je een andere geur in je huis dan in de zomer. En sowieso houd ik wel van wat variatie!

20130424-213502.jpg

2. Eigenlijk is dit geen woon-accessoire, maar omdat ik hem standaard een prominent plekje in mijn kamer geef, toch ook weer wel.

Zeg nou zelf; deze tas is toch veel te mooi om zomaar ergens in een hoekje te gooien. Hij is van het merk Zacc en is met de hand gebreid. De bovenkant van de tas is van koeienhuid en de hengsels zijn van leer.

Ik heb hem ongeveer een jaar geleden gekocht en ben er nog steeds helemaal happy mee!!!

20130424-214448.jpg

 

 

 

3. Dit plateau met kaarsen heb ik zelf samengesteld. De inrichting van mijn appartement is erg neutraal van kleur, maar de accessoires zijn in de accentkleuren poeder-roze en jade. Hier zie je een combinatie van die 2 kleuren.

4. Mijn wereldbol is ook een echte favoriet. Ik vind hem mooi vanwege de nude-tinten en ik vond het ook wel passen in het huis van een schooljuf. De horen-zien-en zwijgen boeddha’s vind ik zelf ook heel leuk.

5. De kussens met rozen hebben ook weer de kleuren roze en jade in zich. Ik vind het lekker fris staan in mijn interieur. Ook de kussens heb ik inmiddels al ruim een jaar en ik ben er nog lang niet op uitgekeken!!

 

 

Ik ben benieuwd wat jullie van de inrichting van mijn stekkie vinden! En wat zijn jullie favoriete woon-accessoires? Laat het gerust weten!

Liefs,

Paulien

7 Reacties to “Mijn eigen (offline) plekje”

  1. Jennie from the Blog 26 april 2013 bij 08:44 #

    super leuk artikeltje 🙂

    Doe je trouwens al mee met mijn giveaway? Je kan een paar Nike Freeruns winnen in een kleur naar keuze op mijn blog http://www.jenniefromtheblog.com 🙂

    • Paulien 26 april 2013 bij 09:07 #

      Jaja!!! Daar heb ik meteen op gereageerd!!! Ik zag op jouw blog dat je ook uit de omgeving van Eindhoven komt. Me2!!

  2. Mme Sophistique 26 april 2013 bij 09:21 #

    ziet er heel erg gezellig uit! ik kan niet wachten om zelf te beginnen 🙂

  3. Monique 26 april 2013 bij 09:35 #

    Ziet er heel gezellig uit! 🙂

  4. Paulien 26 april 2013 bij 12:15 #

    Bedankt voor de leuke en lieve reacties!! 😀

  5. Ashley 26 april 2013 bij 15:26 #

    Ziet er leuk uit!

  6. Vanessa 3 juni 2013 bij 19:45 #

    Ziet er gezellig uit! Ik hou vooral van kaarsen en bloemen in mijn interieur x

Geef een reactie

