I wear my sunglasses @ night!

22 Apr

Niet letterlijk natuurlijk……maar als het weer het even toelaat ben ik er wel als de kippen bij om mijn zonnebril weer tevoorschijn te toveren! Wat hou ik van dat ding!!!
Naast het voornaamste doel; de felle zonnestralen uit mijn ogen houden, zijn er nog 3 redenen waarom ik mijn zonnebril zo graag draag.

    1. Naast het felle licht, houdt hij ook zandkorreltjes, stof en stuifmeel uit mijn ogen. Niet geheel onbelangrijk als je lenzen draagt, zoals ik.
    2. Ik kan ‘ongezien’ anderen mensen, voornamelijk mooie mannen natuurlijk, in de gaten houden en bekijken.
    3. Het valt niet zo snel op als ik mijn ogen een dagje niet op maak. Af en toe ben ik echt liever lui dan moe…..      Ook wallen en andere imperfecties kun je zo makkelijk verdoezelen. Perfect dus!

20130422-205049.jpg

Ik ben wat betreft zonnebrillen geen trendsetter. Dit komt omdat ik niet echt een brillen-gezicht heb. Veel zonnebrillen zijn voor mij veel te breed. Nu heb ik een paar jaar geleden een mooi exemplaar van Calvin Klein gekocht en daar ben ik nog steeds erg mee in mijn nopjes.

Voor degene die wel van plan zijn een nieuwe bril aan te schaffen, hieronder wat trends op een rijtje.

1. Zonnebrillen met decoraties

20130422-204358.jpg

Rihanna kan het hebben

           2. Cat’s Eye

20130422-204601.jpg

Skattig Hilary Duff

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Spiegelglazen

20130422-204711.jpg

Vogue

              4. Kleurtjes

20130422-204911.jpg

Durf kleur te bekennen!

 

 

 

 

 

 

 

Ik ben benieuwd wat jullie van deze trends vinden.

What’s hot & what’s not?

Ik vind persoonlijke de Cat Eye look erg mooi.

Liefs,
Paulien

2 Reacties to “I wear my sunglasses @ night!”

  1. Mme Sophistique 23 april 2013 bij 08:25 #

    ik ben echt fan van de cateye zonnebril

  2. Lois Lorinde 24 april 2013 bij 06:43 #

    Dat zijn zeker hele goede redenen om een zonnebril te dragen 🙂 Ik vind Cat Eye erg leuk, ik zoek nog een mooi exemplaar

Geef een reactie

